Uważany za najlepszy w Polsce. Doceniany przez Klientów i w badaniach wskazywany jako główna przewaga zakupowa przecinarek STIGAL.
Co sprawia, że serwis przecinarek plazmowych STIGAL jest tak skuteczny? Jak są badane wskaźniki i dlaczego są tak wysokie? Co sprawia, że Klienci mogą spokojnie pracować z naszymi maszynami plazmowymi i nie martwią się o zbędne przestoje? To wszystko za sprawą doskonale zorganizowanego SERWISU, wykwalifikowanej kadry, doskonałego oprogramowania i zawsze gotowej do wyjazdu – doskonale wyposażonej – floty samochodów technicznych z obsługą.
Kierownikiem Serwisu STIGAL jest Bartłomiej Stojanowski, który od 2018 roku prowadzi i rozwija ten dział. Kluczowe dla niego wskaźniki osiągają wartości, które dają gwarancję nieprzerwanej pracy i krótkich przestojów maszyn w przypadku dużych awarii, które zdarzają się sporadycznie. Gdy już do takiej dojdzie i serwisanci muszą pojawić się u Klienta są w stanie rozwiązać zgłoszenie zarówno na przecinarce plazmowej STIGAL jak i na agregacie plazmowym w niespełna 30 godzin.
– Posiadamy dużą flotę samochodów serwisowych wraz z doświadczonymi serwisantami, którzy w przypadku konieczności są gotowi do drogi, żeby maszyna nie generowała kosztowych postojów – opisuje Bartłomiej.
Czas ten bardzo często jest krótszy, ponieważ zespoły dokonują przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych w całej Polsce. W przypadku wystąpienia awarii są dysponowani do innej lokalizacji. Doceniają to klienci STIGAL mówiąc, że nie muszą pamiętać zarówno o przeglądach, wymianie części i innych podzespołów eksploatacyjnych, a w przypadku wystąpienia usterki lub awarii – zespół STIGAL jest na miejscu szybciej niż się tego spodziewają i bez problemu rozwiązują każdy problem.
Zdecydowana większość awarii i usterek, bo ponad 90% rozwiązywana jest zdalnie. Jest to możliwe dzięki doskonałemu oprogramowaniu, które zintegrowane ze wszystkimi komponentami pozwala dokładnie zdiagnozować kod błędu, przyczynę wystąpienia i szybko podjąć decyzję jak rozwiązać dany problem. Modułowa budowa maszyn pozwala na szybką wymianę i diagnozę, którą wykonać może osoba obsługująca maszynę plazmową STIGAL. Operator otrzymuje dokładną instrukcję, która krok po kroku prowadzi go przez proces naprawy usterki. Takie podejście znacząco redukuje koszty naprawy i jej szybkość.
Dzięki pracownikom serwisu STIGAL średni czas zdalnej naprawy usterki lub awarii to 1 godzina i 15 minut. Tylko tyle potrzebujemy średnio, żeby maszyny naszych Klientów działały ponownie.
Niezawodność maszyn w połączeniu ze skutecznym i szybkim serwisem sprawia, że inwestycja w przecinarki plazmowe STIGAL jest opłacalna i wolna od zbędnych, długich i niepotrzebnych przestojów, które nie są rzadkością u innych dostawców.
Comments are closed.