Zakup maszyny to początek sukcesów, dlatego pozostajemy w stałym kontakcie z naszymi klientami udzielając im wsparcia technicznego i serwisowego w każdej sytuacji.
Gwarancją wydajnej pracy jest jej prawidłowe użytkowanie dlatego w każdej chwili jesteśmy do dyspozycji klientów i wspieramy ich w zakresie optymalizacji technologii cięcia, konserwacji i serwisu.
Większość zgłoszeń realizujemy w formie zdalnej poprzez komunikację z operatorem i maszynami klienta co zdecydowanie wpływa na jakość utrzymania ruchu w firmach produkcyjnych.


ZDALNA DIAGNOSTYKA MASZYNY
Stale udoskonalane oprogramowanie i procedury pozwalają nam rozwiązać 90% awarii i usterek zdalnie. Nie wymaga to przyjazdu serwisantów i techników. Z pomocą operatora maszyny zdiagnozujemy problem i rozwiążemy go średnio w godzinę i 15 minut. Tylko tyle potrzebujemy, żeby zareagować. Tylko tyle będzie trwać średnio postój maszyny u Klienta.
ZAWSZE GOTOWY ZESPÓŁ WYJAZDOWY
Własna flota samochodów serwisowych i zawsze gotowy zespół wyjazdowy pozwala na sprawne usuwanie awarii w siedzibie Klienta – przy maszynie. Średni czas reakcji i usunięcia awarii u Klienta to 30 godzin od zgłoszenia. Serwisanci usuwają zgłoszenie jak najszybciej, żeby maszyna mogła rozpocząć pracę i jej postój trwał jak najkrócej.
MAGAZYN CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Posiadamy magazyn części zamiennych do maszyn oraz części eksploatacyjnych do agregatów. Dzięki temu większość zamówień realizujemy z wysyłką tego samego dnia. Nasi doradcy udzielają wszelkich informacji i są dostępni pod dedykowanym numerem telefonu i adresem – email, na który można składać zamówienia. To wszystko sprawia, że praca wycinarki STIGAL może przebiegać bez zbędnych postojów.
RELOKACJE, REMONTY i UTRZYMANIE BIEŻĄCE
Rozwój firmy często wiąże się z relokacją maszyny na nową halę lub w nowe miejsce. Nasi pracownicy przeprowadzą ten proces szybko i skutecznie minimalizując czas postoju do minimum. Doświadczenie, które posiadamy pozwala świadczyć usługi remontowe i bieżącego utrzymania z zachowaniem standardów i certyfikacji gwarancyjnej maszyn STIGAL. Dzięki temu minimalizujemy czas naprawy w przypadku wystąpienia awarii, co realnie przekłada się na koszty postojowe lub relokacyjne.
MONITOROWANIE, DORADZTWO I SZKOLENIA
Ciągły rozwój kadry i rotacja pracowników wymusza doskonalenie i szkolenie nowych osób. Przeprowadzimy certyfikowane szkolenie, po którym pracownik jest gotowy do pracy i zna obsługę i budowę naszej wycinarki plazmowej. Wiedza, którą przekazujemy pozwoli mu na dokładne ustawienie parametrów cięcia, optymalizacje czasu obróbki oraz bezpieczną pracę na maszynach plazmowych STIGAL. Bezpieczeństwo i umiejętności minimalizują możliwość wystąpienia wypadku i kosztownych błędów.Pakiety serwisowe
Trzy pakiety serwisowe z zakresem odpowiadającym najczęściej realizowanym usługom.
Wybierz swój pakiet i ciesz się spokojem o bezproblemową pracę maszyny.
