Dlatego pozostajemy w stałym kontakcie z naszymi klientami udzielając im wsparcia technicznego i serwisowego w każdej sytuacji.
Gwarancją wydajnej pracy jest jej prawidłowe użytkowanie dlatego w każdej chwili jesteśmy do dyspozycji klientów i wspieramy ich w zakresie optymalizacji technologii cięcia, konserwacji i serwisu.
Większość zgłoszeń realizujemy w formie zdalnej poprzez komunikację z operatorem i maszynami klienta co zdecydowanie wpływa na jakość utrzymania ruchu w firmach produkcyjnych.
Stale udoskonalane oprogramowanie i procedury pozwalają nam rozwiązać 90% awarii i usterek zdalnie. Nie wymaga to przyjazdu serwisantów i techników. Z pomocą operatora maszyny zdiagnozujemy problem i rozwiążemy go średnio w godzinę i 15 minut. Tylko tyle potrzebujemy, żeby zareagować. Tylko tyle będzie trwać średnio postój maszyny u Klienta.
Własna flota samochodów serwisowych i zawsze gotowy zespół wyjazdowy pozwala na sprawne usuwanie awarii w siedzibie Klienta – przy maszynie. Średni czas reakcji i usunięcia awarii u Klienta to 30 godzin od zgłoszenia. Serwisanci usuwają zgłoszenie jak najszybciej, żeby maszyna mogła rozpocząć pracę i jej postój trwał jak najkrócej.
Posiadamy magazyn części zamiennych do maszyn oraz części eksploatacyjnych do agregatów. Dzięki temu większość zamówień realizujemy z wysyłką tego samego dnia. Nasi doradcy udzielają wszelkich informacji i są dostępni pod dedykowanym numerem telefonu i adresem – email, na który można składać zamówienia. To wszystko sprawia, że praca wycinarki STIGAL może przebiegać bez zbędnych postojów.
Rozwój firmy często wiąże się z relokacją maszyny na nową halę lub w nowe miejsce. Nasi pracownicy przeprowadzą ten proces szybko i skutecznie minimalizując czas postoju do minimum. Doświadczenie, które posiadamy pozwala świadczyć usługi remontowe i bieżącego utrzymania z zachowaniem standardów i certyfikacji gwarancyjnej maszyn STIGAL. Dzięki temu minimalizujemy czas naprawy w przypadku wystąpienia awarii, co realnie przekłada się na koszty postojowe lub relokacyjne.
Ciągły rozwój kadry i rotacja pracowników wymusza doskonalenie i szkolenie nowych osób. Przeprowadzimy certyfikowane szkolenie, po którym pracownik jest gotowy do pracy i zna obsługę i budowę naszej wycinarki plazmowej. Wiedza, którą przekazujemy pozwoli mu na dokładne ustawienie parametrów cięcia, optymalizacje czasu obróbki oraz bezpieczną pracę na maszynach plazmowych STIGAL. Bezpieczeństwo i umiejętności minimalizują możliwość wystąpienia wypadku i kosztownych błędów.
Dostęp do specjalnej dedykowanej linii wsparcia serwisowego, gdzie obsługa maszyny otrzyma pomoc w każdym zakresie do 15 minut.
Moduł zdalnej diagnostyki urządzenia online. Dzięki temu modułowi nasi serwisanci mogą zdalnie zdiagnozować, który moduł urządzenia uległ awarii.
Błyskawiczne usunięcie większości awarii przez obsługę urządzenia bez konieczności wizyty stacjonarnej. Zdalna naprawa w asyście wykwalifikowanego serwisanta w formie połączenia tele video za pomocą komunikatora Whatsapp/Messenger lub specjalnie przygotowanych instrukcji uzupełnionych zdjęciami, opisami, schematami oraz modelami 2D/3D
W przypadku awarii pod ręką będzie dostęp do kopii zapasowej. Dodatkowo podczas połączenia zdalnego nasi serwisanci wykonają kontrolę funkcjonowania aplikacji sterującej oraz zaktualizują bibliotekę parametrów.
Rabat w wysokości 10% obejmujący wszystkie usługi serwisowe oraz części serwisowe ( rabat nie łączy się z rabatem na części eksploatacyjne )
Cykliczny przegląd wypalarki w skład którego wychodzi kontrola wszystkich układów napędowych, elektrycznych , bezpieczeństwa, gazowych oraz agregatów plazmowych.
W ramach usługi przeglądu technicy wymieniają wszystkie części maszyny zdefiniowane w instrukcji urządzenia oraz ewentualnie części zużyte.
W przypadku gdy podczas kompleksowego przeglądu technicznego urządzenia nasi technicy wykryją awarię modułu urządzenia i będzie możliwe jej usunięcie podczas tamtej wizyty, technicy przystąpią do naprawy urządzenia. Koszt związany z dodatkowym czasem poświęconym na naprawę nie będzie dodatkowo naliczany.
Cykliczny przegląd urządzeń dodatkowych np. filtrowentylatorów.
„Jesteśmy bardzo zaskoczeni jakością serwisu firmy STIGAL. Nasza współpraca od samego początku układa się bardzo dobrze, wszystkie nasze problemy rozwiązywane są w bardzo szybkim tempie i tak byśmy chcieli być obsługiwani przez każdy serwis.”
Tomasz Duniec
Kierownik produkcji SEACOM